Naket!

Ja, igår så var jag och och min tremänning Elina på kina i Timrå och åt buffé :) Såå himla gott var det. Åt tre tallrikar med mat och 2 fat med efterrätt, ville verkligen äta så mkt som det bara gick. Å jag tror att jag fixade det rätt bra :)  Under hela tiden vi satt där ringde stressen Jocke.. Han var jättesugen på utgång. Han skulle komma bort till mej på en gång efter att vi hade ätit färdigt. Men det tyckte inte jag! För vi skulle ju duscha å fixa till oss.. så jag sa det till Elina när hon pratade med han i tfn.. Men han kan ju inte komma än på ett tag, jag kommer ju springa runt halvnaken. Då säger hon: "Han kommer bort på en gång! , han hörde ordet naket"

Men så vart iaf inte fallet :)

Kvällen var väll rätt ok.. Men det hade kunnar vara mycket roligare. Jag var spiknykter, hann typ inte dricka nått alls när vi förfesta.. vart så sen med allt. Men det var iaf kul att träffa massa folk! Men mina fötter!!! Stackarn dom. Dom hade ont hela kvällen. Så inne på dansgolvet fick jag ta av mej skorna för att kunna dansa.

Nu ska ja ta undan lite disk och klä på mej, sen blir det tv en liten stund innan jag drar till birsta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0