Snart...

Asså idag känns allt .. tråkigt. Vet inte varför men det gör bara det. Jag känner mej fet .. asså känns som att jag gått upp flera kilo bara under natten. Har även sovit jättedåligt. Har ingenting att göra ikväll. Är jättetrött.. varit det hela dagen.. Å så har man i tankarna hela tiden om att man snart kommer att vara arbetslös. Känns förjävligt. Så denhär dan känns inte alls nå bra. Hoppas verkligen på en tvärvändning under kvällen. För jag står snart inte ut.

Bara av att tänka på framtiden så mår jag dåligt. Har inte en blekaste om vad jag kommer att göra efter den 19:e juni. Inte en jävla aning. Vet bara att jag FÖRMODLIGEN kommer att splittras från dom jag jobbar med. Vilken mardröm. Kan nån kanske väcka mej??!!

Kommentarer
Postat av: Lundan

Hmm splittras från dom du jobbat med?? HELL NO!! Vi kanske inte jobbar i hop...men splittras...skulle inte tro det bruden. Tycker oxå du blitit lite tjock ;P Snart tjockare än mig...efter som vi inte jobbar ihop då kan vi gå xtravaganza ihop ??? Vi tjockar upp Marie oxå...Katarina mä. Det blir kul :)

2008-04-13 @ 14:20:05
URL: http://vickenickans.bloggsite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0