Äta - Kräkas - Packa

Just det. Ikväll kändes det som att jag verkligen skulle ha behövt gjort det. Kräkas.
Jag tycker jag gör inte annat än äter.

Idag har jag först vart på birsta med mamma (väntat på att Ante skulle intervjuas) Kollade på soffan jag vill ha (Unika hem finns den på, Magnum heter den. Svart/Grå)
Sen skjutsade jag hem dom. Åkte hem och fortsatte att packa. Sen åkte jag hem till mamma å pappa igen för att umgås lite å kolla på en klädhängare till hallen. Var helt enkelt tvungen att ta en paus från packningen.
Åkte hem igen, fortsatte att packa.. gick ut å gick. Pallade inte vara kvar bland kaoset. Var tvungen att gå ut å tänka lite. Prata med Beggan å Mikka under prommisen. Ska på kräftskiva till Beggan på lördag. Hör å häpna. JAG, Viktoria Carlson ska göra en skinkpaj!! Katastrof! Jag hade inget val. Mamma, ska ja va med dej på fredakväll eller lörda på dan? ;) hehe..

Iallafall. Jag kom hem. Satte mej på golvet å fortsatte packa ner i lådor. Strax innan Sex And The City går ja å gör iordning kesomackor (2st) å te. Jättegott. Men efteråt ville ja bara kräkas. Vilka jävla vanor jag har börjat med!! Blir ju rädd för mej själv! Min mage ser inte ut dom den tidigare har gjort. Den har blivit lite mer mjuk och go kan man säga.. Fruktansvärt!

Tror jag skulle behöva både Morgon, Mitt på dagen och Kvällsprommisar om dethär ska gå vägen... Men det kommer jag aldrig klara av! =(

Kommentarer
Postat av: mikka

Du gumman fredag vad gör du då? Jag har en idé

Du kan väl höra av dig?! puss

2008-08-13 @ 10:45:30
URL: http://mikkalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0