Kräftskiva

Ikväll är det äntligen dags för kräftskivan hos Beggan. Vi alla ska ju köpa med oss kräftor.. å jag hade ju tänkt att köpa mina när jag åkte dit (jag har aldrig köpt kräftor, har ingen aning om alla dessa 2 dygns förberedelser)
Men nu sa min kära vän Anna att hon hade missat just den lilla detaljen med 2 dygnsupptiningen. Å det har ju jag såklart också gjort. Så nu blir det till att köpa färdigskalade. Men vafan.. va enkelt å bra de blir :P

Å nyss ringde en kompis till mej å undra om jag ville komma på kräftskiva. Det skulle vara han å massa mer folk en liten bit härifrån. Hade nog blivit jättekul att träffa massa nytt folk. Men ikväll ska ja umgås med MINA tjejer, så det gick inte! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0