Landat

Nu har jag äntligen landat efter en heldag med regn och flytt. Pust och stön. Så nu sitter jag i tv-rummet med resten av familjen när dom kollar på tv.
Jag funderar på att gå å plocka ur alla kläder ur sopsäckarna jag fyllt. Fattar inte att jag har så mycket kläder, trotts att jag brukar rensa med jämna mellarum. Jaja.. nu är det sex and the city på 3an.. men domhär sitter å kollar på annat, men som tur är så har vi en "robert" box. Så dom spelar in det åt mej nu :)

Är dock ganska säker på att jag kommer somna väldigt fort när jag väl lägger mej.

Morgondagen ser ut såhär;
När jag har vaknat ska jag till arbetsförmedlingen och skriva en ny handlingsplan tro ja de heter?
Efter det ska jag ringa hon som ska flytta in i min lägenhet, å ge henne nyckel å så ... känns lite tungt faktist :(
Å sen på kvällen ska ja på OPEN med Elin :) Var inte igår vi var ut tillsammans! Ska bli riktigt kul :)


Nä, ska man göra ett ryck med klädsäckarna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0