Min pappa är bäst

Äntligen mår min bil bra igen. Pappa har lagat den, ställt upp för mej som vanligt. Jag känner mej så hemsk.. Det blir nästan så att man ser det som en självklarhet när nått händer tex med bilen, datorn.. ja vad som helst. Då tänker jag alltid. "Pappa han kan nog fixa dethär" Å banne mej så gör han det ALLTID.
Så nu sparade jag in ca 2500 kr!! Det behövdes verkligen denhär månaden.. när jag fick så SJUKT mycket pengar att leva på. Så ett STORT TACK PAPPA =)
 
Igentligen så vore det rätt bra för mej att inte ha bil på ett tag. Jag har ju gått rätt mycjket sen helvetesdagen. Men en sak jag inte gillade alls.. var idag. När jag och Jenny skulle åka till birsta, och jag insåg själv hur vi skulle ta oss till birsta. Med buss.

Måste kolla upp passande busstider.. Leta fram lösa pengar. Huua. Jag tror att jag har haft körkort för länge för att åka buss nu. Jag har haft det i 2 år nu i november =) Så snart behöver man inte vara LIVRÄDD för att köra lite förfort på vägarna.. OM farbror polisen skulle se de så blir jag ju inte av med körkortet iallafall ;) Tro ja... ?

Nu är det Sex And The City som gäller!!

Börjar få lite ångest eller panik över en sak nu. Min Mikka ska snart flytta från mej också =(


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ticken, det är alltid ett nöje att hjälpa dig



/Kramar

2008-08-05 @ 10:30:58
Postat av: mikka

Men guuu va gullig du är! Vart så glad när jag läsate de den där lilla kommentaren. Men du det är bara 2 h till Östersund så jag flyttar ju inge långt=)

Va bra att bilen mår bättre iaf!

Och du förresten du som ville åka på en lite mini semster. Jag åker till Österund vecka 35 för att hämta min nyckel och titta på lägenheten mm. du får gärna hänga med då=) Blir ju en liten trip iaf=)

2008-08-05 @ 10:41:14
URL: http://mikkalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0