Packar..

Idag har jag vart på birsta och stan med Marie (min förra arbetskamrat) och hennes dotter.
Efter det så åkte vi hem till henne å gjorde iordning för en liten fikaträff med "Iorfolket" =) Synd bara att inte alla kunde komma. Men det var mkt trevligt iaf!

När jag kom hem så upptäckte jag vilket kaos det var här hemma. Så det var bara att sätta igång med disken. Å dammsuga undan det värsta. Sen plocka undan MASSA saker som bara låg å var i vägen. Satte i lampor i vardagsrums fönstret som jag nallat in till toan för nån månad sen. Så det vart ju fint =)

Sen började jag å packa lite lätt.. Måste ju snart börja på allvar. Så lika bra att småbörja nu. En och en halv bananlåda ENDAST med ljus och ljushållare!!! Jag älskar verkligen ljus! Sen 2 lådor full med skor jag vet att jag inte använder alls nu. Sen vart klockan sex and the city ca..(Nu 23.00).. Så nu ska ja ta mej en banan å kommer förmodligen slockna på soffan.. SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0