Sista natten i lägenheten

Så sant så sant. Så imorgon får jag verkligen hoppas på att jag inte får nått jobb.. vilket jag fick idag :) Å det var faktist rätt skönt att jobba, komma bort från dethär flyttandet.. Men imorrn skulle det verkligen inte passa. MEN jag skulle ALDRIG tacka nej om frågan kom så :)

Men nu sitter jag här med VÄRLDENS TANDVÄRK. jag har så fruktansvärt ont.. det håller på komma en jävla visdomstand. Den förra jag fick upp gick strålande. Men nu.. kan fan nästan inte ens prata.. Å jag har precis tagit en iprentablett, å dom som känner mej vet att det brukar behöva gå rätt långt innan jag tar nått sånt. Men nu måste jag försöka sova å försööööka tänka på nått annat än tanden och en annan sak :) För då kan jag verkligen inte sova :)


Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0