Slö lördag

Igår hade vi jättekul. Först förfest hos Elin med mycket folk. Sen åkte vi in till stan å gick in på open.. Å ja, det var helt ok där, inte alls som man hade trott :) Vi hamnade på BK i nån timme också å träffade lite folk. Dansade å Elin spelade bort lite pengar.. TOK! 

Idag vaknade jag typ halv 11, mådde jättebra. Hade tagit resorb innan jag började dricka och tog en innan ja la mej. Drack dock inte hälften så mkt av det som ja gjorde förra lördan, men jag ville vara på den säkra sidan. Så det ska jag gå i inhandla på apoteket på måndag efter jag jobbat färdigt. Tro det kostar hundra ynka kronor för dessa "mirakelbrusisar", å det kommer alltid att bäras med i min väska :)

När jag hade vaknat till å fikat lite så promminerade jag iväg mot Timrå, där jag vart upplockad av Marie för att sola :) Efter det vart det hem igen, slöa lite vid datorn.
Prommade iväg igen å mötte SLÖ ELIN..( vi skulle mötas.. jag gick från sörberge å hon från timrå vid lidl, vi möttes vid tandläkarn!! Haha..
Sen gick vi å åt en kebantallrik och kycklingsallad.

Å ikväll lurar vi på att gå ut igen, dock nyktra bara å kolla läget.

Kommentarer
Postat av: Anneli

jadu säg de, för att förstöra, hon har inget eget liv! du vet vem idioten är;)

2008-08-31 @ 13:32:24
URL: http://annelajzan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad menar du med de ?? Vem är idioten ??

2008-09-01 @ 23:21:23
Postat av: Vicky

Anonym: Jag vet inte vem idioten är.. därför jag frågade henne. Vet DU vem det är eller?

2008-09-02 @ 16:04:02
URL: http://tickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0