Smart lösning?

Jag tror att jag har hittat den rätta lösningen för min dator. Mitt stora datorbord ska bort, säljas iväg. Å då har jag funderat å funderat på vad jag ska ha min dator på. Vill gärna inte bara ha den liggande på rumsbordet lixom.. Men nu så TRO ja att lösningen är hittad!

Laptop bordet från IKEA.
199 kronor.

DAVE Laptop bord     DAVE Laptop bord


FLÄRKE Datorbord

Eller en sån?


Frågan är bara vilken färg. Borden är likadana, bara det att det vita är på max.höjd, och det svarta på min.höjd.
Kommer ha vita tapeter i tv-rummet + fondvägg och svart/vita möbler. Så vilken tror du kan bli bäst?

Kommentarer
Postat av: sandra

Vi har inge databord till våra laptopar och de funkar hur bra som helst tycker jag/vi iaf :)

2008-08-21 @ 11:30:57
URL: http://beggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0