Vicky har fyndat

Äntligen har jag fått min efterlängtade byrå, dock till ett pris jag fortfarande inte har fattat :)

Åkte in till birsta. Skulle kolla om det fanns nått intressant på fyndishörnan där, som jag ALLTID besöker när ja kommer dit. Men såg inget som föll mig i smaken då. Men jag fick fram å kollade "bakom kulisserna" å där står den!! Byrån jag vill ha. Så jag frågar en personal lite snällt om dom inte ska ställa ut den snart :) Så sant, det åkte på en prislapp på den som det stod ynka 550 kronor på!!!! Ord.1095!!!!!!!

Så jag tog den på en gång :)

Men sen kom problemet.. En för liten bil för att kunna frakta hem den ihopmonterad. Inga pengar på telefonen. Så det var bara att låna telefon på IKEA, ringa mamma å berätta om mitt lilla problem. Så vi bestämde att dom skulle komma å hämta mej och byrån vid stängning, eftersom dom var i Ljustorp på min lillebrors match. Klockan var typ 18.50 då.. så det var bara att gilla läget å vänta.. å vänta.. å vänta. 

Men efter ca 40 minuter så stöter jag på min föredetta granne "Bettan" å fick åka med henne hem :)



Det som var trasigt på byrån var bakpå, så det tänker man inte ens på :)


Kommentarer
Postat av: magdalena*

Ha det bra du med så ses vi säkert nåt! :) pok

2008-08-19 @ 22:20:25
URL: http://magdalenacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0