3 dagar kvar..

Och idag har jag haft en riktig tvättdag. Jag tror att alla mina kläder hade lyckats bli utriven på golvet under denhär veckan.. Så ALLT åkte i tvätten. Nu ska jag ner å hämta det sista som inte var riktigt torrt när jag skulle hämta det. Sen ska jag laga mat. Är såå hungrig!! Å blir inte mindre hungrig av att veta hur gott det kommer att bli :)

Helgen har jag tillbringat mestadels med Frida. Har blivit utgång, lite birsta och en riktigt slö lördag(dag/eftermiddag)
Idag skulle jag egentligen på stan med Beggan, men det blidde inte så... tråkigt. Men jag fick ju annat att göra så : )

På tisdag ska dom sista julklapparna inhandlas iaf, eftersom lönen kommer då och jag inte har varit alltför sparsam denhär månaden..

Det här ska jag snart tillaga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0