Första inlägget

Nu har jag som alla andra också skaffat mej en blogg. Herregud.
Får se hur pass mkt jag kommer sitta här och uppdatera mig.. Spännande!

Ja kan väll börja att skriva lite lätt om dagen. Jag och Jocke var på olearys i Timrå och kollade på matchen mellan Timrå - Luleå. Men vi åkte hem efter 2:a perioden för att sändningen var helt värdelös .. men ordnades såklart till när vi var påväg ut. Dom förlorade iaf. Så spelade inte så stor roll då.
Nu har jag precis ätit middag, så nu ska ja snart åka till Per, han skulle ha några till där så ska bli kul å träffa lite folk. Måste först göra mej iordning, försöka hitta nått att ha på mej. Det är ALLTID ett problem, vad jag än ska göra.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0