Halvdag i Birsta

Nu har jag tagit mej i kragen och gått en sväng på birsta å kollat efter kläder.. har total klädtorka i min garderob!! Fick jättebra hjälp av Anna, men hittade inget jag föll för, så jag får ta mej en tur dit imorrn igen efter jobbet. Däremot hittade jag massa filmer istället. Får väll trösta mej med det så länge.
Har nyss kommit hem från en solning föresten.  Är så skönt att ligga där å lyssna på radion å bara va. Jag som är en så otroligt stressad person, så det är perfekt för mej.
Nu är det duschen som gäller och sen tv resten av kvällen. Och nu har ja köpt mjölk, så då blir det te och nån god macka till =)

Kommentarer
Postat av: Lund

Ja du vad vore livet utan TV och solning. Du borde skaffa dig ett träningskort så du har nåt annat att göra än att sola ;)
Annars låter det bra...hehe. Ta och duka du så ska jag surfa lite.

2008-02-04 @ 10:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0