Måndag, jobb och Birsta

Ja det vart en sväng till stan och Birsta idag igen. Hittade dock lite kläder.. Men är långt ifrån nöjd. Jag måste ha nya jeans! Och det är ju inte det lättaste att hitta..tycker jag.
Dagen började iallafall inte så bra så som en måndag borde göra. Jag vaknade ca 07.38, började jobbet 07.30!! Så det var ju inte så speciellt kul, klädde på mej med tandborsten i munnen typ. Å sen var det bara att springa ut till hissen å slänga sej i bilen. Var på jobbet ca 07.50. Ganska bra gjort va? ;)
Nu ska jag kolla om jag hittar nått att äta. Och sen BORDE jag lägga mej. Börjar 7 imorrn. Vill ju gärna inte ha en repris på den här dagens början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0