Nässprutan!

Ja då var det andra dagen jag varit hemma från jobbet. Å idag har jag ingen smak eller lukt. Såå irriterande! Håller på att bli GALEN!! Hur mycket snor kan det finnas kvar att snyta ut igentligen?? Det är typ det ända jag har gjort idag.. snytit mej.. är så jäkla less på det nu! Nu vill ja fan bli frisk. Har till och med använt mej av en nässpruta. Asså vilken jävla grej! För dej som inte vet vad det är så ska jag försöka förklara lite kort här..

Det är som en jättestor spruta fast utan nål, så ska man sätta den mot ena näsborren, böja sej över handfat/diskho å säga "aaaaaa" haha.. Samtidigt man säger aaaaa så ska man sakta trycka upp koksaltslösningen i näsan.. då åker lixom det vattnet ut i den andra borren. Glömmer man att säga aaaaa så blir det lätt en kallsup vill ja lova! Å det ska man göra i båda näsborrarna.. ska oftast bli rätt tomt där inne då.. men inte då! TAMEFAN så kan ja inte andas ur näsan iaf. Ger fan upp snart.. hur man nu gör det.

Jag sitter uppe nu pga att om jag går å lägger mej så kommer jag inte alls kunna somna för att ja kommer måsta snyta mej hela tiden.. så ja får se hur länge jag hålla mej uppe. Ååååhh nu vill jag blir frisk så jag kan komma tillbaka till jobbet igen!




Kommentarer
Postat av: Kollegan

Förstår att du är less. Det är ja mä...tomt här utan dig. Längtar till måndag då allt är som vanligt igen :) Krya på dig så hörs vi ikväll!

2008-02-14 @ 12:41:48
URL: http://vickenickans.bloggsite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0