Nytt!

Lördag kväll - Jag är laddad för utgång, men det är inte min kropp.. iofs verkar det som att den är laddad för att bli frisk, så det är ju bra. Vill så gärna gå på stadshuset ikväll!! Har inte vart ute på länge nu, om man inte räknar med den nyktra 1,5 timmars kvällen på brittas med Melinda :)
Men får se de så, då har jag något att se fram emot! För nu ska jag vara frisk, är verkligen på bättringsvägen.. YEES!!!!

Var in till birsta en sväng idag också.. vet.. ja borde inte! Men jag höll på att bli galen av att bara sitta inne. Så de vart ungefär 1,5 timmar.. å sen kände jag mej helt utmattad. Huvet var fullt med snor kändes de som.. haha.. som att ja var i en bubbla typ! Hörde nästan inget heller.. så då åkte jag hem. Köpte iaf ett fint halsband på H&M

                                      
Halsbandet. Köket i bakgrunden              Badrummet också! Ser väldigt dassigt ut :P

Kommentarer
Postat av: Anna

är det en kjol eller en klänning du har på dig? den var fin iallafall :)

2008-02-16 @ 22:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0