Och så var det helg igen

Idag har jag slutat tidigt på jobbet, skönt. Direkt efter det gick jag å solade, vilket jag igentligen INTE skulle gjort idag eftersom ja gjorde det igår. Men det var en stor besvikelse!!!
Tänkte att ja sklle prova sola på hälsostudion.. men asså efter en kvart när solningen var klar så var ja inte ens varm!!! Inte ens LITE röd i ansiktet.. Inte sen en liten svettdroppe...  Det var helt värdelöst.. så det var 50 spänn åt helvete de ,men men då vet ja vart jag inte ska sola nå mer iaf :)

Ikväll så ska jag åka med Jenny och Elina till Kovland där Elina ska ha som en 20 års fest. Vi ska äta potatisgratäng och fläskfilé till midda :) Smarrigt !! Så denhär kvällen blir nog bra den :)

Nu ska ja börja göra mej iordning, hämtas 5!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0