Äntligen lite bilder

Nu har jag äntligen hämtat hem kameraladdaren. Så lite bilder måste ju få komma upp tycker jag ju.. snart iaf :)
Jag har iallafall vart å tittat på en lägenhet idag, på samma ställe som den andra, fast denhär var lite mer renoverad än den andra. Så nu är man sugen. Men frågan är om man tjänar på att köpa den här .. eller köpa den andra. Känns lite jobbigt just nu. Många olika funderingar..

Jag skulle ju tvätta idag, var å bokade tvättid igårkväll.. Så 12 var det tid för mej,men vad händer då? Jo, hittade ju lägenheten å drog iväg å kollade på den.. Sen raka spåret till banken å kolla över lite lån och så. Så nu står denhär tvätthögen så fint ute i hallen. Får väll ta den ikväll eller imorrn bitti. För på efrermiddan/kvällen så åker jag å Jenny in till stan å kollar in lite av gatufesten.

Här är min LILLA tvätthög!


Här är min frukost som bestod av: Flingor, en halv banan och jordgubbar :) + En hårdbrödmacka med keso och tomat. Mumma!
 

Nä, nu är det dags för mej att ta en liten lunchpaus mitt i allt bloggande :) Å sen måste jag ut på min dagliga prommis. Blir dock cykling hem från mamma å pappa, eftersom cyklen vart kvar där igår kväll.

Ps. Jag ser fram emot wook-kvällen Ann-Catrine.
Tack för en speciell inbjudan :) Ds.

Kommentarer
Postat av: mikka

ÅHHH va god den där frukosten såg ut!

2008-07-01 @ 15:34:50
URL: http://mikkalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0