Att - göra - dag

Kliver upp rätt sent. Inte förvånad. Går till daton, söker upp nummret till timråhälsan. Ringer -"Vi på timråhälsan har sommarstängt under juli månad" Så den misstänkta bihåleinflammationen får nog förbli misstänkt känns de som tills att jag har kommit hem från Turkiet.

Klockan 12 har jag tvättid. OBS! Har En liten kasse med tvätt... :) Vill försöka vara lite smart när det gäller tvättningen hädanefter.
Sen är det väll tänkt att jag ska åka å växla pengar.. har dock inte riktigt bestämt hur mycket jag ska växla.

Efter det blir det till att hämta resväskan hos Kerttu, så man kan börja småpacka litegrann.

Får se hur mycket som lyckas bli gjort av allt dethär när dagen är slut...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag smörjer min mage varje dag, men de är för att magen växer för fort, huden hinner inte med.

2008-07-08 @ 14:37:24
URL: http://emlix.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jasså du , tredje gången gillt :) Fan va gött ! Ja vad gör man , just nu är jag mitt upp i flytt . skitdrygt! annars gör jag inte så mkt , gubben håller på med sin firma och jag borde väl kanske dra ett strå till stacken också.men de är ju mycket trevligare att vara hemma och bli ompysslad ;) själv då??=) Kram !

2008-07-08 @ 15:03:49
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0