Försvunnen man i selångersån!!

Nyss läst och hört om händelsen i selångersån. Det är fruktansvärt. Det är dykare, poliser, ambulanser och brandkår där. Hoppas verkligen att dom hittar honom. Men levande lär han ju inte vara efter såhär lång tid.

Helgen i Sollefteå

Det var kanonkul att komma härifrån i ett par dagar med Mikka. Det vart som en liten minisemester hos Beggan.
Vi kom fram runt halv 3 tiden. Började med att jag, Mikka, Beggan och Henkes kompisar åkte iväg med en båt å badade å sola. Det var en otroligt bra start på helgen. Vi åkte tillbaka runt 5 tiden, vart ett besök på bolaget och Ica.
Sen var det bara att kasta sig i duschen och börja göra sig iordning. Å mina stora klädproblem måste göras något åt. Jag tror att jag bytte kläder hundra gånger under dessa 3 dagar..

Vi kom iväg runt halv 9 till förfesten tro jag. Men där vart vi inte kvar alltför länge. Det var så mycket mygg och knott som gjorde det omöjligt för oss att vara ute då. Så vi gick tillbaka till Beggan och Henke å fortsatte förfesten där. Kanonkul var det. Sen rullade kvällen på som som det brukar göra när man är i extremt trevligt sällskap. Gick inte ut föränn 12 tiden tro ja. Kom väll i säng, eller "på golvet" (jag och mikka)  ca 4. Så man fick inte allt för mkt sömn. Men det har iaf vart otroligt kul. Tråkigt dock att Taben åkte hem på lördag morgon redan.

Spelade minigolf på lördan innan nästa festande. Å det var riktigt kul. Jag kom 2:a ;) Sen på kvällen festade vi på.. sprang mellan grannen deras och hade det riktigt trevligt. MEN.. kvällens slut vart full av missförstånd. Så det var ju mindre kul. Men "allting kommer lösas och bli bättre igen" :P  (har bara fått den låten på hjärnan sen helgen)

Åkte hem till Timrå igen strax efter 4 på söndan. Inte kul alls.

Måste bara avsluta med att det har vart en OTROLIGT lärorik helg. Precis som Beggan skrivit.

Tack för denna helg (L)Beggan(L) och Henke =)

Kommentarer
Postat av: Ollee

"Om du har pengar i fickan eller ett ess i din ärm." :P

2008-07-28 @ 21:53:22
URL: http://ollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0