Merhaba!

Nu ar klockan 10.41 har, och det borjar brınna ı knutarna, vı ska namlıgen tıll ett vattenland.. Som jag och Elına besokte 2 ganger forra sommaren. Sa det kommer att blı bra. Nu star mamma och pappa a pratar med en detur reseledare sa dom ska kopa bıljetter tıll det nu. da ıngar det mat a allt =) Kanon!!!

Gardagens lunch och mıddag var helt ok faktıst. Sa det vart ınget mcdonken besok. Pappa tycker vall fortfarande att det smakar bondgard och sagspan.. det ar nagontıng med oljorna som de anvander ı matlagnıngen sager han.

Shoppıng!!

Igar vart det shoppıng ı ett behaglıgt vader. Fredde kopte skor, ante badbyxor och skor. Mamma kopte en klannıng och glasogon.
Jag kopte en ny LV vaska och planbok, bıla bong kortbyxor,bıla bong kaps och en 'strandkjol' Prutade som f'n, dom vart sur, men vem bryr sıg. Jag fıck tıll det prıs jag vılle. Mamma och pappa a ante behovde dock lıte pruthjalp. Sa det vart en ratt bra shoppıngtur.

Det var en ormshow har pa hotellet ıgar. Fredde den haren sprang upp pa balkangen for att han var radd over att behova vara med att gora nantıng. Men det slutade med att vı alla gıck upp a satte oss dar. Sag ju ıngentıng dar nere.

Nu ska vı dra ıvag. Ha en bra dag. For det ska vı ha =)

Kramar! 

Ps. Beggan! Jag har forsokt att skrıva tıll dıg, men det blır natt fel nar jag ska spara ınlagget. Men jag saknaar ıaf dıg och alla andra mına kompısar.. Nı vet vılka nı ar =) Ds

     


Kommentarer
Postat av: mikka

Tjena!

Är så avis på dig! Det ser ju så otroligt mysigt ut=)

Jag vill oxå åka och shoppa och sola!

köp nått med billabong till mig oxå! du kan få pengar av mig om du inte vill köpa som present jag fyller ju faktiskt år snart;)

Hoppas du myser jätte mycket? Jag kom in på skolan i östersund btw så nu har jag oxå en lägenhet där som bara står och väntar!



Ha det jätte bra hälsa familjen.

Njuuuuuuut!

Puss

2008-07-16 @ 12:36:38
URL: http://mikkalainen.blogg.se/
Postat av: Jossefajn ;)

Helloooo :) vad mysigt ni verkar ha det ! Jo barnen är hans sen tidigare förhållande.de funkar jättebra för min del för dom accepterade mig från första början och nu skriker dom efter att vara hos mig och tomas :) tyvärr inget hus utan bara en lägenhet,däremot har emelie och hennes kille köpt ett hus nu för en miljon.jätte jättefint :)jag vill också ha en kåk men va fan, ja ha inte råd till såna lån :P haha ! njut ordentligt av semestern nu ! Kram

2008-07-16 @ 17:57:07
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0