Nattbesök

Jajemensan, det kan ja lova att man kan kalla det. Jag låg i sängen, gjorde allt för att bli trött.. då var klockan typ 12.. halv ett. Spela kort å läste tråkiga tidningar. La mej å prova sova. Gick inte. Var klarvaken! 

 
Sen fick jag ett sms av Fahlan, å han hade samma problem. Så han kom hit, å vi surra på ett bra tag, sen slog vi på en film. Å det var ju inte vilken som helst heller!! Flight 93, kom på det mitt i filmen.. "Smart å se denhär nu, 2 dagar innan man ska flyga" :P 



Ja, å jag är klarvaken nu iaf. Kanske för att jag inte hunnit sova så många timmar. Men nu kommer jag att hinna med lite mer än vanligt på dagarna. Ätit frukost har ja redan gjort =) Vart dock inte av den nyttigare sorten. Hade slut på mjölk och tomat..  Hade ju kunnat gått å handlat, men då hade jag ju vart tvungen att duscha först. Morgonfrillan är INGET jag vill bjuda på bland massa folk :P

Nä, nu är det duschen å sen ut å fara!

Ps. Det är väldigt bra musik på MTV nu Ds.


Kommentarer
Postat av: Anneli

jorå vi ska kolla på 2st imorn:) så vi få väl se!! hoppas resan blir bra för dig nu!:) och jag få be om ursäkt för nickes sur sms han skickade till dig mitt i natta förra fredan..suck! karlar när dom är full vettu haah!!

2008-07-10 @ 13:43:15
URL: http://annelajzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0