Shopping på stan

Idag vaknade jag av att posten kom, vilka tror ni det var från? Jo A-kassan sååklart. Så det hade ju blivit något fel. Inte oväntat. Hade väntat på detdär brevet länge, tänkte att det inte borde ha blivit rätt första gången. Å så rätt ja hade.. :P 

Jaja, sen åkte jag in till birsta när det var postat och klart. Skulle köpa en svart tubklänning, jag frågade om den fanns kvar, men nej sa dom . Å skulle inte finnas i stan heller. Men jag gav mej inte. Åkte in till stan å sprang in på gina.. å där hängde den. En kvar till mej i small =) Perfekt. Så nu är ja rätt nöjd.

Nu är det duschning och tillfixning som gäller.. Sen blir det tidig förfest hos Anna å Fille i stan, ska bli kul!!

Ser ut som att jag har världens höfter i den!!! hahah..  Jag som knappt har några..
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0