21-årig bröllopsdag och dopdag =)

Ikväll var jag på bio med Mikka & Beggan. Vi såg "Sex and the city" . Den var verkligen kanonbra! Jag är ingen som nån följt sex and the city förut. Men efter ikväll så måste jag nästan börja med det.

Resten av dagen.. Har jag vart på birsta med Jenny, å vart ute å gått.
Tänker försöka ta mej ut på en prommis innan 9 imorrn bitti, så vill verkligen INTE vara med om en repris på denhär morgonen. Väldigt rädd för att de ska bli så!! =(

Jaa.. höll på glömma! Idag så har mamma å pappa sin 21:a bröllopsdag, å jag min 21:a dopdag, Så grattis till Er (& Mej)! :) Så jag fick mej en stor å fin ros av mamma å pappa! Tack för den :)

Nu ska ja snart lägga mej. Precis vart ute å mött brorsan när han kom å gick en "kvällsprommis".. han ringde å kolla vad ja gjorde sådär vid halv 2 snåret mitt i natten.  Han sa att han var vid hälsostudion med Bea, så ja gick å mötte han.. Sen fick han å Bea skjuts hem av nån kompis när vi kommit till macken vid Lidl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0