Bilder!!

Hämtat hem bilder från jobbet, totalrensat ur datorn eftersom "Ior" stängdes idag. Så hittade lite roliga bilder här :)


    
Dethär var från min GI-tid. Gick sådär :P

     
Fick julklapp av Lundan å Mikaela, en riktig PIIIK =) Men väldigt anvädbart nu för tiden!
    
Vet inte vem av mej eller Marie som är mest felande? (L)
    
Tur att man ALLTID är så vacker :) Mamma måste vara stolt ;)
   
Å största sneflinet, de bjuder jag på!

Mitt framtida jobb kanske? Du missar väll inte hur koncentrerad jag är?!

Tack alla på framnäs för den här tiden! Å framför allt Ior personalen , ni är HELT UNDERBARA!!! TACK

Kommentarer
Postat av: Elin

Din GI - tid , GICK SÅDÄR ?? Hur fans jävla mycker sallad var itne det där då ????????? :O :O :O hahahha

2008-06-19 @ 23:51:37
Postat av: Vicky

Ja, dendär bilden togs efter att mina kollegor hade öst över hela salladsburken på min tallrik! så jag åt inte upp allt om nån nu tror det =)

2008-06-20 @ 16:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0