Härnösand

Igår så tog jag en långprommis hem till mamma å pappa runt 10 tiden på kvällen. Vart väll kvar till 12, å hem fick ja med mej både Bea och Fredde. Så dom sov över hos mej.
I morse när ja vakna så gick ja ut med Bea, å handla mjölk. Sen gick jag med henne till veterinären runt hörnet där jag bor å vaccinerade henne. Så då var det gjort.

Runt 1 tiden så skjutsade jag hem Fredde å Bea å hämtade Jenny, sen drog vi till H-sand på Dollar! Hittade dock inte något.. Men Jenny däremot hittade saker! :) Efter det vart det donken :P  Å sen drog vi oss in mot staden å gick in på "Inreda" tro ja den hette... GUD!!! vilken butik!! Dit ska vi sen när vi båda börjat fått till det hemma.. å när jag flyttat dit jag ska. *Längtar*

Tråkigt bara att ja inte hann träffa Beggan, hon åkte hit med Henke. Dom skulle ta en dag på stan eller birsta .. men Henke skulle gå med nå kompisar tro ja de var. Å jag kunde tyvärr inte ställa upp som Beggans kompis då =( :P

Nu ska ja vila en liten stund! Känns som att det kommer bli tidig kväll ikväll för mej.

Föresten! Jag tror att jag har skrivit om det förut.. så det kanske inte var så längesen jag hade det. Nämligen att jag inte hör ett skit på högra örat. Är dock inte förkyd. Så nån bihåleinflammation är det inte.. KAN det inte vara. Så det är något irriterande. Är typ 3e dan jag har det nu. Blir tokig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0