Nu. Äntligen.

Jag har inte tagit mej in på min egen blogg, lyckades ta bort länken jag fick i ett mejl till den "nya" bloggsidan. Men ja ringde min kära tremänning Jenny, så ordnades de upp på en gång :)

Jobbet.
Nu har jag bara 5 hela arbetsdagar kvar innan jag SLUTAR jobba på riktigt!!!! Kan inte fatta vart tiden har tagit vägen. Snart kommer jag inte att jobba med dessa underbara människor längre. Känns förjävligt.

Lägenhet.
Det ligger till såhär.. jag och hon som ska ta över min lägenhet kom överens om att hon skulle ta denhär den första Juli, Men vad händer!? Jo nämligen att hon bor ju också i Timråbo.. så hennes måste bli tagen av nån annan innan hon kan flytta in i min.. Så man känner inte lite panik. Den 16e Juni är sista anmälningsdan på hennes lägenhet. Så hoppas hoppas att nån vill ha den innan den första Juli.

Å helgen.. ser inte nå vidare speciell ut.. Mer än att jag hoppas på bättre väder än nu iaf. Vill träffa dej i helgen Beggan!!!!!   =( Men du var ju totalsönderbokad.. så vi får väll dejtas nån annan gång då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0