Smoothie

Nu domhär sista dagarna är det verkligen kämpa på som gäller. Idag har jag vart ute i typ 2 timmar å gått. Har vart jätteskönt. Tog en solning på vägen hem. Så nu sitter jag å äter en smoothie som jag köpte igår, å det är helt ok! Så det blir att inhandla fler imorrn när lönen kommer. 

Nu tänkte jag ta en dusch å sen vila lite, å sen ska ja traska hem till mamma å pappa å kolla på matchen. nu söker jag verkligen efter anledningar för att kunna få gå ut å gå :)



Kostar ca 20 kr på Ica

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej igen!Jag håller mig mätt bra många timmar.Som i dag tex ,då tog jag en kl 12.30 ,klarade mig till middag kl 17.30.Men jag äter en ordentlig frukost med gröt.Slarvar jag med den då är jag småhungrig hela dan.//Anki

2008-06-26 @ 20:19:46
URL: http://lifeanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0