Arbetslös??!

Fick nyss ett mindre trevligt samtal från en av mina arbetskamrater. Nämligen att jag förmodligen inte kommer att ha något jobb kvar efter 19 juni. KUL!  För att jag inte är tillsvidare anställd.
Så då äre bara att flytta på sej å ge nån med tillsvidareanställning min plats. Så ska man behöva börja springvicka och jävlas då eller? Vill ha fast jobb.. så man kan planera framåt å så. Känns inte så kul :( Å ja vill inte splittras från Lundan heller.. Buhuu!!!

Så fårmodligen kommer jag att ha semester från 19 maj, å sedan är man arbetslös.. Va värdelöst.

Aja, börjar iallafall bli frisk nu. Skönt. Kunde andas genom näsan inatt, så ja känner mej verkligen såå utvilad.

Nästa stop, Platsbanken.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy fan vad tråkigt =/

2008-03-06 @ 14:44:17
URL: http://beggan.blogg.se
Postat av: Lundan...

Ha tror du att du blir av med mig så jävla lätt?? Det kan du feeetglömma bruden!! Du får dras mä mig vare sig vi jobbar ihop eller inte :)

2008-03-08 @ 22:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0