Hur länge till?

Mitt liv är bra på alla möjliga sätt.. Jag har ett jobb och trivs kanon där med alla arbetskamrater. Jag har en underbar familj som alltid finns där för mej. Underbara vänner. * Ni vet vilka ni är* Egen lägenhet. Bil. Körkort.. Allt igentligen känns det som. Men de saknas en detalj.

Jag har varit ensam i 4 år nu. Det känns som att det har gått många år nu. Har lixom total torka där. Sen gör det inte saken så mycket bättre när man läser å vet hur bra alla andra har det tillsammans. Jag tror, eller jag är rätt säker på att nästan alla mina tjejkompisar har pojkvän. Så bara en sån sak. Är jag bortglömd? SYNS INTE JAG?? :)
haha!!

Jaja, min tid kommer väll..

Ikväll håller alla tummarna för TIMRÅ!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Rätt va det är så kommer HAN bara att dyka upp ;) Ha lite tålamod bara :) kram

2008-03-24 @ 19:38:09
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se
Postat av: sandra

Han kommer Vicky tro mig, en sån fin tjej som du komma få någon :) Sen skulle ja ju fixa ihop dig me nån på lördag här de ha du väll inte glömt ;) Hehe

2008-03-25 @ 09:20:03
URL: http://beggan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0