Skönt??

Denhär dagen började med att jag hade tagit fel på tiden när jag skulle börja jobba.. trodde jag började 9, men fick ett telefonsamtal från Lundan 7.35 som frågade vart jag var. Jag började nämligen halv 7.30, Var där till 7.50 typ.. rätt bra va? ;). Blir väll lätt så när det är ledigt för länge från jobbet.. röda dagar å allt ;)

Efter jobbet så åkte jag och min arbetskamrat Marie på stan å kika runt lite. Hittade 2 par byxor på Zara, hoppas på att köpa dom på tors :) Vi köpte även en present åt Lundan, eftersom vi tycket att hon är så braaa och så duktig med sina soppor hela dagarna.. och att verkligen KLARA AV DET!!!

Efter det så gick vi å käka på Subway, gott gott! Sen vart det solning i Timrå, en sväng in på Domus å sen upp till Lundan med presenten, eftersom hon ska vara ledig 2 dagar nu. FÖRSTÅR DU HUR TRÅKIGT DU KOMMER ATT HA??? :P

Nu ska ja lägga mej, börjar 6.30 imorrn. Å DET är ja säker på!


Kommentarer
Postat av: Lundan

Tack för den fina presenten...så ni har KOstat på er ;) Blir så himla glad. Har faktiskt haft lite jobblängt...men inte så mycket. Kommer ju imorgon...du vet väl att du börjar 7.30 då?????

2008-03-27 @ 18:37:16
URL: http://vickenickans.bloggsite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0