Städ/Mys Fredag

Idag när jag slutade jobbet så kom ja hem å började städa nästan på en gång. Dammsög, torkade golv, grovrengjorde badrummet och köket. Så nu luktar det gott här hemma :)

Under tiden jag städade så förde jag över all musik och alla bilder på USB minnet jag köpt för ett tag sen. För nu ska datorn totalrensas. Msn funkar inte alls.. har av- och installerat det några gånger nu, så nu ska pappa låna nån windows skiva från jobbet, så nu ska datorn bli bra också förhoppningsvis.

Snart kommer Mikka till mej å vi ska äta lite chips å titta på idol (har inte följt det alls så det ska bli kul å se va det är för folk me där) Synd bara att inte Du Beggan kan komma! Men vi får tar det kanske nästa helt som sagt :) Alla drar ju å sliter i dej så :)


Nu ska här tändas lite ljus och få det lite mysigt tills Mikka kommer!

Kommentarer
Postat av: Lundan

Jasså du är allt en lite julknarkare du oxå :) Du dukade väl upp på julbrickan ;) Har förresten startat en ny blogg jag. Hörs.

2008-11-22 @ 18:09:10
URL: http://ilovejul.bloggsite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0