Lördag!

Idag ska jag jobba å slita själv i lägenheten hela dan. Pappa som gör sånt som jag inte kan å sånt som behövs göras är borta med Fredde på hockeymatch.. Så då äre bara för mej å göra allt tråkiga som knappt syns. Typ måla lister i tvrummet, runt fönster å allt möjligt.
Igår så sattes bänkskivan och diskhon in :) Så nu väntar jag bara på att resten av mosaiken ska komma till bauhaus. Har bara en kvadrat m, behövs typ 2 lr 3.. vet lixom inte riktigt vart jag ska ha och inte. Givetvis blir det vid diskbänken å så. Men sen så kan man ju sätta lite runt om å så, å det har jag inte riktigt bestämt än. 

Förlåt alla grannar för allt oväsen som kommer från mig!!! Men förhoppningsvis så är det snart slut på elendet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0