NUU!

... vill jag att det ska vara klart i lägenheten!! Nu Nu Nu!
Har iaf målat listerna i tv-rummet och förstret och runt det... Målat i köket stommarna å några lådor och luckor.
Imorrn ska jag måla på nån list som måste målas i sovrummet som jag har sett att jag missat utsidan på. Sen finns det massa smågöra kvar.

I övrigt så gör jag inte å mkt annat som mina nära och kära kanske ha märkt. Har verkligen prioriterat dethär.. men förhoppningsvis är det över inom snar framtid :)


Hoppas DU har en trevlig lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: Ollee

herregu! Nu kan de inte va mycket kvar :P (och nej, du behöver inte va orolig, det hörs inget hit upp :)

2008-10-19 @ 17:26:47
URL: http://ollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0