Fans helvetes jävla skit!!!!!!

Jag är så jävla less nu!!! Gud va trött ja blir på dethär!!! Datorjävlen är helt cp!! För det första så har det blivit nått jävla skit så att min inloggning har försvunnit. Så det är jävla satans företagsloggan som hade datorn innan mej som är nu som bakgrund. Alla mina mappar, bilder musik och ALLT är borta. Man måste gå igenom hela jävla datorjävlen för att hitta det. Så nu måste ja lägga över ALLT på jäävla f*** usb!!! ÅÅÅÅÅHHH!! PLUS att msn SATAN inte fungerar på datorjävlen.........FAAAAN va förbannad ja är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GUUUUD!

Å så ser lägenheten ut som den gör.. å bilstan måste fixas med. Jag dör. Tamefan stendör.

Jag måste bort. Bort bort bort bort härifrån NUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!! Orkar inte med nå mer nu.

Skönt som faaaan att ja förmodligen åker till Solle på freda och ö-sund på lördag så ja får komma bort från skiten. Så jävla less på ALLT nu.

Å det känns ju myycket bättre att jag inte har nått jobb också.

Önskar att jag kommer kunna att skratta åt dethär inlägget snart.

Kommentarer
Postat av: Ollee

Du ska nog se att det vänder när du väl bor på soliga Banér :D

2008-09-24 @ 17:48:14
URL: http://ollee.blogg.se/
Postat av: viktoria

ja det kan man ju hoppas :) bara det att allting började just när jag kom in i lägenheten .. haha.. men hoppet finns ju! =)

2008-09-25 @ 06:59:36
URL: http://tickis.blogg.se/
Postat av: mamsen

Jag sa ju åt dig att sätta dig och titta på tv en stund för att lugna dina nerver

2008-11-17 @ 22:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0