Bastukväll

Ja gårdagen var riktigt rolig! Började med att jag tog en liten prommis bort mot vivan å tillbaka, sen åkte jag å solade. Senare mot kvällen så gick jag bort till mina grannar å drack lite cider å surrade.

Efter nån timme så gick vi ner och bastade.. Där vi vart kvar till halv 2 kanske. Men det var en supertrevlig kväll :) Lite mycket dricka kanske de vart om man tänker efter såhär efteråt, å när ja tänker på hur ja mår. Men sånt man får ta!

En mycket trevlig kväll iaf..
Å jag sitter fortfarande i morgonrock. Skulle följa med dom imorse å pimlpa, men jag mådde inte så bra, så en slödag kan ja lova att dethär vart.

Nu är jag HUNGRIG!!!

Kommentarer
Postat av: J

Imorrn vill man höra om lör.kvällen ;-) hihi

2009-04-05 @ 22:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0