Duktig tjej

Denhär dagen har varit bra tycker jag. Såhär skulle alla dar se ut :) Började 6 visserligen, men slutade 10.30. Så jag gick hem med tjuuuut i öronen :P
La mej på soffan å sov ca en timme, sen kom Frida och Annie förbi en snabbis :)

Sen åt jag lite mellis och tog tag i tvätten. Mellan tvättningarna sitter jag med pluggandet.. så jag känner mej faktist riktigt duktig idag :) Bara det att jag sov EN timme å inte till kvällen, är otroligt.

Nä, ner till tvättstugan och slänga in mer tvätt.. Ska bli skönt att sova i nybäddat inatt :) Mmmmm!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen inte tjuter de i öronen på dig, hihi.

Tur vi ska ha fest snart!



Kram Arbetskamraten på andra sidan korridoren

2009-04-16 @ 13:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0