Jag fick den !!

Nu har julafton varit, äntligen :) Å jag fick min efterlängtade fläktkåpa!!! Så nu ska här fixas i veckan :) Känns riiiktigt kul!! Ska iväg å köpa mosaik också innan vi börjar med att sätta upp den. Kommer bli såå fint!!
Jag fick också massssssa presentkort på birsta city och ikea. Så nu ska här inhandlas underskåp till handfatet på toan. Sen är den i stort sett klar :) Jiippi!!

Ikväll då, vad händer då troo??
Det blir utgång med (L)sambon(L), grannarna och några till. Ska bli superkul!!!

Hoppas ni får en bra juldag, för det ska JAG ha :)

Hoppas du får en rolig kväll i solle Beggan!! :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Vad snällt att du tänker på mig :)

2009-12-26 @ 12:37:47
URL: http://beggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0