Larmet gick!!

Då var äntligen denna dag avklarad.
Så nu ska här ätas kycklinggryta och ris, plus macka som ja köpte av en försäljare som kom å sålde bröd i mitt trapphus. Hon stod precis å plingare på min dörr när jag kom in i traffhuset. Så jag kunde inte hålla mej. Blidde 2 påsar :)

Ja, dagen har gått bra iaf. Fullproppad av jobb, å vilket är bra eftersom jag missade tisdagen pga min jäävla mage!!!
Vad händer på jobbet då? Joo.. Jag skulle kasta avskrivningarna, det var första gången. Jag var ju tvungen att öppna dörren där inne på lagret som går rakt ut mot baksidan.Å vad händer? Jooo såklart startar larmet. Piiinsamt tänkte jag. Men Ida kom springandes, skrattandes och sa de.. "Haha fan du är så jävla skön" .
Så då vart hela grejen lite smårolig istället för sjuukt pinsam som jag tyckte under tiden :P Men men då vet jag det.. Jag är inte den ända som vart med om det fick ja veta ganska snart ;)

Nä här ska ätas!

Snart kommer brudarna mina heem!! =D

Å imorrn har jag Date med Beggan efter jobbet =D 


Kommentarer
Postat av: sandra

Haha jasså fast de är Saras som jag lånade, men den var skön så är lite små sugen på en själv :P

2009-12-17 @ 21:33:40
URL: http://beggan.blogg.se/
Postat av: J

Vad pratar ni om egentligen ?:P

LOL

2009-12-17 @ 21:46:10
Postat av: Vicky

J: Om en mössa.



Beggan: Klart du ska, älskar min!

2009-12-17 @ 23:58:50
URL: http://tickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0