Onsdag och snart "långledig" :)

Ja snart så, klockan 18.15 ikväll har jag en 4 dagars ledighet framför mej. Känns INTE helt fel. Jo, ett fel finns det.. å det är att my sambo åker hem på lördag :(
Men till ett av mina problem. Jag vet inte vad det har tagit åt mej på nätterna??!! Men tydligen så jag jag blivit helt galen på nätterna. Jag har sparkat på Elina och sagt åt hon både det ena och det andra.. Känns ju som ett skämt. Skulle jag??!!
Så igårkväll vågade jag nästan inte somna för att jag var så rädd för vad som skulle bli inatt, men jag har bara pratat lite i sömnen, å det kan jag leva med :) Hemska mej!!!

Snart ska jag gå iväg på jobbet, å Elina ligger fortfarande kvar i sängen å sover.. Vill också!!

JOOOOO!!! Min fläktkåpa och mosaiken är på plats =) Det blir jättejättebra!! Tack tack tack mamma å pappa för eran stora hjälp. Nu är det bara en liten liten detalj som saknas.. nämligen ett nytt kylskåp. Men det ska fixas så snart som möjligt :)

Nu ska ja gå in till Elina en snabbis innan jag går, kolla om jag kan få nått slags liv i henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0