Allt är över nu

Ungefär så känns det nu. Denhär helgen gick alldeles för fort. Men det har varit riktigt roligt! Var supergod mat och mycket trevligt att träffa alla sådär.. å inte "på jobbet". Vi var kvar där till strax efter 12, så det höll i sig rätt länge, om man jämnför med hur snabbt det brukar gå innan alla försvinner åt varsitt håll. Så det var kul!

Idag har jag mått riktigt bra, men varit hemma å bara tagit det lugnt..

Men nu har jag ett stort problem. Min bil står fortfarande hemma hos farmor och farfar och är isärplockad.. Så jag kommer antingen måsta sova hos mamma å pappa ikväll eller ta bussen imorgon bitti för att kunna ta mej till jobbet. Får se hur ja gör.


För övrigt så vet jag inte hur nånting är.. Känner mej tom måste jag säga. Känns inte så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0