Jag fick den!

Jag har länge pratat om en dammsugare jag har velat haft... Jag fick den! Tror jag mest ville ha den för att den är så söt =D Har dock inte hört så mycket bra om den, men nu har jag chansen att se om det är så eller inte :P

 

Måste bara berätta. I morse när jag stod i köket på jobbet å höll på diska undan, så ringer min telefon. Då var det Marie och Gunilla som sjöng för mig :) Tror att det var någon till också men jag hade massa barn omkring mej å vatten stod på i mina öron så jag hörde inte =S Det var fint iallafall :) Vart jätteglad!!

Sen när jag var hemma, precis efter familjen hade kommit så fick jag ett sms om att mitt kontantkort var laddat. 
Min första tanke var.. Shit, nån måste ha laddat på till fel nummer.. Men jag fyller ju år så det passar ju bra :P
Men precis efteråt fick jag ett sms av Per!! 

Han är bara för snäll den killen :) Tack så jättemycket för det Per!! Han har även träffat sin rätta nu(för längesen igentligen), är så glad för Din skull =) Det är du verkligen värd!

Kommentarer
Postat av: Tess

Grattis på dig stumpan :)

Och du, jag kan juh tala om för dig att jag oxå har en sån där dammsugare fast en blå =)





Grattis igen!

Kramis!

2009-02-25 @ 20:17:42
URL: http://tessesessan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Grattis!! :)

2009-02-25 @ 20:22:55
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jätte GRATTIS på dig!!!! Å du... dammsugaren var dööö-läcker ;)

2009-02-25 @ 22:39:11
Postat av: sandra

härmapa ;)

2009-02-26 @ 10:19:28
URL: http://beggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0