Lördag!

Idag har jag mått kanonbra! Vart så glad när jag vaknade, å slapp känna denna bakishuvudvärk och illamående.. Inget alls!
Nu har jag grejat lite hemma, plockat till lite och plockat fram den (o)lyxiga lördagsmaten, men det är enkelt och gott!
Passade också på att knäppa lite kort på lägenheten och Mig själv, har kommit på och har fått hört att jag för ofta ser så Arg ut på kort. Men inte nu inte :) Jag lyckades.

   
Sådär.. lite egopics!



Så brukar det se ut här på kvällarna, eftersom tvn inte är på plats än



ÄÄÄlskar ljus!

  

Just nu står tvn där..           Å den ska upp där..  På väggen jag ligger å stirrar på. Blir perfekt!



Här står spegeln som ska upp bakom soffan. Kommer bli så fint!



Nu ska jag laga ordning maten!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Sofie

FIIIIN spegel! Var har du fått tag i den?!

2009-02-08 @ 01:05:43
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Sofie

Fasiken vilket kap :D Klart värt det!

2009-02-08 @ 18:24:28
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0