Nästa vecka börjas det

Nu har jag precis kommit hem från mamma å pappa, åkte dit en snabbis direkt efter jobbet.
Det känns som att jag är påväg att bli dålig. Inte bra!!! Har blivit förkyld och känner mej febrig. Men det går nog över sen.. har mått så hela dan..

Jag är otroligt lättad iallafall. Så är det :)

Ja, nästa vecka så börjar jag på "Ior" igen. Det känns riktigt spännande.. Känns konstigt också.. Att jag inte kommer jobba med er som jag gjorde där tidigare.. Men du vet vad jag har sagt Marie, å Lundan.. Vad som helst kan hända.. Eller det är väll mer att jag verkligen HOPPAS det!!

Nä nu ska ja gå å vila en stund.. känner mej alldeles tjock i huvet..  :P

Kommentarer
Postat av: J

Vi ses till v på ditt nya jobb ;-)

2009-02-26 @ 20:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0