Nu vet jag vad jag ska göra!

Jag har funderat länge på dethär, men dock inte sagt nått om det till nån.. Just kanske för att jag aldrig riktigt trott på det själv. Men JO jag ska fan göra det. Jag kommer dock behöva läsa upp några ämnen, men de kommer de fan vara värt! För DET här är JAG.
Skulle vara kul om det gick igenom.. Om det verkligen vart såhär! Det är säkert lätt att sitta å prata såhär, men om jag genomföra det och lyckas så skulle jag bli så stolt över mej själv!
Kommer bli oerhört mycket pluggande skulle ja tro, men som sagt. Det kommer att vara värt det.

Så imorgon på arbetsförmedlingen så kommer jag å berätta om det, å förhoppningsvis få peppning därifrån.


Nu ska jag ut å gå å fundera hur allt ser ut å kommer att se ut i framtiden =)


Kommentarer
Postat av: sandra

va kul att du har kommit på vad du vill göra :) Go for it girl! ;)

2009-02-04 @ 15:58:04
URL: http://beggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0