Sjukhusbesök mitt i timråmatchen

Igår när jag satt hemma å höll på att göra mej iordning för att åka till Ishallen, så ringer pappa å berättar att Fredde var å spelade match i h-sand, men nu han hade åkt in i sargen så han låg på isen, rörde sej inte. Så ambulansen fick komma å hämta han till s-valls sjukhus.
Så jag åkte till ishallen, jobbade i typ 45 minuter, sen åkte jag, pappa å Ante till Akuten där han låg. Då sitter han i en stol.. ser helt oberörd ut.. Skönt såklart =) Senare kom det in en läkare och sa att allt såg bra ut. Så han kunde åka hem.
Å jag tyckte det var så fult där vi gick därifrån.. Vi var hela familjen där.. Så kommer vi å bär på massa hockeyutrustning. lite komiskt kändes det :)

Nu har jag nyss (20 min sen) tryckt i mej pannkakor.. Å jag är sådär äckligt mätt nu.. Så känns RIKTIGT bra att jag ska ner å träna snart.

Är sugen på lite bingolotto ikväll, får se vad man hittar på efter träningen :)





Såg att jag glömde publicera det ovanför sträcket innan jag gick ner på Etic.. Men dethär passet gick inte så bra som det brukar. Jag kom dit, å fick världens huvudvärk på en gång.Under hela passet gjorde det så fruktansvärt ont.. Men jag fortsatte.. tänktet hela tiden att det är snart slut. Men det var jätteilla att de vart sådär.. Kunde inte ta i allt som ja ville. Å nå löpmand fanns inte med på kartan nu när det vart såhär. Nä nu blir det att duscha och ta på mej myskläder å lägga mej i soffan å kolla på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0