Stockholm

Nu har mina sista gäster åkt hem. Så nu ska jag bara plocka undan å sen lägga mej.
Hade väldigt trevligt ikväll :)

Frida kom runt halv 8 tro ja de var, å hon hade med sej ett jättefint fat med ljus å sånt som ska stå i mitt kök när "temat" blir lila :)

Lite senare kom Lundan och Marie med en hemgjord bok, bilder på dom och nått leksakståg.. Fattade inget.
Vid bilderna hade dom skrivit olika tider.. Å jag skulle försöka lista ut vad det var dom hade hittat på.

Tillslut så kom vi fram till att Dom hade köpt biljetter till oss 3! Så vi ska åka tåg till Stockholm den 5e Maj :) Shoppingdag :) Så det var ju en kanonrolig present!!

   
Dethär fick jag av Frida :)


   Första bilden
  Andra bilden
   Tredje bilden
   Fjärde bilden

  Femte bilden

Nu såhär efteråt så förstår man på en gång vad som menades med boken.. Men på en gång när jag fick den tyckte jag att den var en rolig grej, tänkte bara, typiskt dom =)

Men det var ju så mycket mer än bara en bok :)

Tack alla för en kanon dag!
Tack för alla fina sms!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Vem är J?

2009-02-26 @ 16:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0