Vart är telefonen?

Precis den tanken fick jag i morse när jag vaknade på min första arbetslösa dag. Klev upp och rev bort täcket å kuddarna.. Ingen telefon. Så går jag in till vardagsrummet. Då ligger den där så fint på soffan, med massa obesvarade samtal. Från bl.a örnen där jag precis slutat. Somnade ju nämligen på soffan inatt å gick å la mej i sängen vid 5 i morse, så då glömde ja den där. Riktigt klanting av mej att glömma den där.. Eftersom nu kommer jag inte kunna jobba på hela veckan eftersom reglerna säger så.. Sjuka regler!!!

Nä nu ska ja äta lite frukost och göra mej iordning för ARBETSFÖRNEDRINGEN .. längtar verkligen dit. Men sen då? Vad gör man när man är arbetslös? Äre lixom då man ska åka på birsta och tvätta å städa å så? Låter ju riktigt bra måste jag säga! :) Men det känns riktigt konstigt alltihopa.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad är det för regler du pratar om???

2009-02-02 @ 18:46:36
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0