Åh va less jag blir..

Nu har jag nyss pratat med dom på Mio Möbler ang min soffa. Å det dom säger är att tyger är slut i den färg jag ska ha, den skulle komma vecka 1 senast 2.. men nu ska jag vara GLAD om den kommer till vecka 3.. Herregud!
Blir tokig.. Har ju en lånesoffa.. men vafan.. Är trött på den nu. Den är ju så jäkla liten!!! Man får knappt plats 2 pers i den om man inte sitter på varann typ.. lite överdrivet, men de känns så.

Just NU sitter jag i telefon å väntar på att få prata med nån på Media Markt ang min telefon som lämnades in för tredje gången för lite mer än 2 veckor sen.. Hoppas verkligen att jag får ut en ny. Har ansökt om det. Annars vet jag inte vad jag ska göra riktigt.. Så lite irriterad kan man ju säga att man är nu över allt.

.... det har gått 10 min å ingen svarar. Jag blir galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0